عاملان برگزاری فستیوال هنجارشکنانه "رنگ" در چشمه لال شهرستان گالیکش به دلیل پوشش نامناسب و رفتارهای خارج از عرف پس از انتشار تصاویر در فضای مجازی دستگیر شدند.

عاملان برگزاری فستیوال رنگ گالیکش دستگیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ برگزاری این برنامه خارج از عرف جمعه هفته گذشته در تفرجگاه چشمه لال گالیکش باعث اعتراض و نارضایتی مردم و مسوولان محلی شده بود که مسوولان استانی پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گلستان شامگاه پنجشنبه از دستگیری عاملان هنجارشکنی در گالیکش داد و گفت: با توجه به حساسیت مردم به رعایت هنجارهای اخلاقی و دینی در جامعه و مناطق گردشگری، رفتارهای ناهنجار عده‌ای فرصت طلب در قالب تورهای گردشگری و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های مجازی استان منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر افزود: با تلاش ماموران انتظامی گالیکش، سرپرست و راهنمای تور گردشگری که در منطقه تفریحی چشمه لال این شهرستان اقدام به برگزاری اردوی مختلط و انتشار تصاویر و فیلم‌های خارج از عرف آن کرده بودند با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: در راستای مطالبات مردمی با تورهای گردشگری که با رفتارهای ناهنجار خود موجب آزرده خاطرشدن مردم گلستان می‌شوند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار