نبودن آنتن اپراتور ایرانسل در منطقه گردشگری نهارخوران معظل اساسی امروزه شهروندان گرگانی و مسافران شده است.

نبودن آنتن اپراتور ایرانسل، معظل اساسی شهروندان گرگانی و مسافران

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان، نهارخوران منطقه ای طبیعی و تفریحی به همراه پارک جنگلی بسیار زیبا و دلنشین در شهر گرگان که چشم هر بیننده ای را به خودش جذب می کند.

 خواه و ناخواه مسیر هر مسافر و گردشگر در گرگان، نهارخوارن است، اکثر شهروندان گرگانی حداقل یک بار هم شده آدرس نهارخوارن را به مسافران در نوروز امسال بیان کرده اند.

با قرار گرفتن در مسیری به نام جاده نهارخوران که از خیابان های اصلی شهر گرگان به شمار می رود در دو طرف جاده شاهد منظره های طبیعی زیبایی خواهید بود.

جنگل ناهارخوران در چهار فصل سال پذیرای گردشگران است بطوریکه جنگل انبوه را در هرفصل به یک رنگ خواهید یافت.

این منطقه  دارای امکاناتی همچون رستوران، شهربازی و هتل و دیگر امکانت رفاهی می باشد که فضای مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران فراهم کرده است. این نقطه در تمام فصول سال شاهد بازدید کنندگان زیادی از شهرستانهای اطراف و کشور است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری این منطقه به نام نهارخوران حضور حجاج می باشد که در گذشته در مسیر برگشت از این ناحیه عبور می کردند و برای صرف نهار در این منطقه توقف می کردند.

 

مسافری از اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما بعد از بیان زیبایی ها و نماد های بسیار زیبای نوروزی در گرگان اظهار کرد: شهر گرگان شهری بسیار مرتب و زیبا به همراه سرسبزی فراوان است، ما توانستیم در گرگان خاطرات خوبی را ثبت کنیم، تنها مشکلی که باید به آن اشاره کرد این است که برخی از اپراتور های فعال کشور ما در منطقه نهارخوان با پوشش ضعیف در حال فعالیت هستند که باید مرتفع گردد.

خانمی از مشهد هم با اشاره به این موضوع گفت بنده کارم با اینترنت و فضای مجازی است، تابستان سال گذشته هم به نهارخوران آمده بودیم چنین مشکلی داشته ایم و نوروز امسال هم شاهد چنین نقصانی بودیم.

همچنین چند جوان گرگانی بیان کردند: مکان ورزش ما در نهارخوران گرگان است، وقتی با دوستانمان قصد برقراری تماس داریم در این هماهنگی با مشکل ارتباط با این اپراتور مواجه می شویم به ناچار از اپراتورهای دیگر استفاده می کنیم.

 

شاید مشکلی که اکثریت گرگانی ها و مسافران با رفتن به این قطب زیبای گردشگری و جاذبه های بکر و زیبا دارند نداشتن آتن ایرانسل برای آنتن دهی و نداشتن اینرنت این اپراتور فعال است که با توجه به میهمان پذیر بودن بسیار این منطقه، نکته بسیار منفی عملکرد اپراتور ایرانسل است.

حدود 10 سال از آنتن دهی اپراتور ایرانسل در گرگان می گذرد ولی همچنان نهارخوان گرگان این قطب گردشگری استان گلستان با پوشش ضعیف آنتن دهی ایرانسل روبه رو است.

ضعیف بودن آنتن ایرانسل و عدم آنتن دهی این اپراتور به حدی بود که داد گردشگران را در آورد، بسیاری از کسانی که از این وضعیت ناراحت بوده اند به خاطر همین زیاد نتوانستند در نهارخوران گرگان اقامت کنند و گرگان را با خاطره ای نامناسب ترک کرده اند.

خبرنگار ما طی تماس تلفنی با پشتیبانی مرکز ایرانسل و بیان مشکل موجود، مقرر شد پیگیری های لازم در این زمینه انجام دهند تا مشکل آنتن دهی برطرف گردد.

طبق گفته پشتیبانی این شرکت پروسه انجام این فرایند و مجهز کردن نهارخوان گرگان به آنتن ایرانسل و نسل جدید اینرنت 2 الی 3 هفته ای به طول خواهد انجامید که نتیجه آن را از همین پایگاه خبری تحلیلی می توانید دنبال کنید.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    عجب

  • ناشناس
    0

    عجب

آخرین اخبار