سرپرست پلیس راهور گلستان از شماره گذاری ۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در استان خبرداد و گفت: ۶ مرکز تعویض پلاک فعال در گلستان وجود دارد.

شماره گذاری ۱۸هزار وسیله نقلیه کشاورزی/۶ مرکز تعویض پلاک فعال است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ عباس مهاجربسطامی اظهار کرد: در گلستان ۶ مرکز فعال تعویض پلاک خودرو داریم که در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، مینودشت و مراوه‌تپه واقع شده و به زودی دو مرکز دیگر هم راه اندازی می‌شود.

وی افزود: ۳۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه کشاورزی در گلستان وجود دارد که از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه شماره گذاری شده است.

مهاجربسطامی گفت: شماره گذاری و پلاک گذاری این ادوات می‌تواند چالش‌های بیمه، سوخت و غیره این دستگاه‌ها را برطرف کند لذا از کشاورزان درخواست می‌شود تا به مراکز خدمات خودرویی مراجعه کنند.

وی در خصوص فعالیت مراکز تعلیم رانندگی، بیان کرد: فعالیت این مراکز بعد از کرونا آغاز و با حداقل نفرات آموزش‌ها شروع شده است و آموزش‌های تئوری هم در ساعات بعدازظهر انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راهور استان گلستان با اشاره به اینکه شناسایی نقاط حادثه خیز در دستورکار انتظامی است، گفت: ایمن سازی محور کمربندی گرگان به دلیل اینکه جزو شهر شده با کمک دستگاه‌های متولی انجام شد و شاهد کاهش فوتی‌ها بودیم.

مهاجر بسطامی بیان کرد: باید مسیر عابرپیاده در کمربندی گرگان مکانیزه شود که به دلیل مشکلات مالی به تعویق افتاده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار