تجری گفت: تهیه طرح جامع استانی و شهرستانی پدافند غیرعامل در استان گلستان در دستور کار قرار دارد.

طرح جامع پدافند غیرعامل در گلستان تهیه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احمد تجری» صبح امروز (شنبه 24 خرداد) در شورای پدافند غیرعامل شهرستان گرگان اظهار کرد: حوزه پدافند غیرعامل با توجه به شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است و جامعه جهانی و کشور ما هرروز با تهدید جدیدی رو به رو است و در مقابله با این تهدیدات باید خود را آماده کنیم.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل در استان گلستان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تهدیدات زیادی از تحریم تا مسائل اجتماعی برای ما به وجود می آورند و ما باید در مقابله با این تهدیدات طرح و برنامه داشته باشیم.

 

احمدی با بیان اینکه تهیه طرح جامع استانی و شهرستانی پدافند غیرعامل در استان گلستان در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل گرگان توسط دانشگاه گلستان در حال اجرا است و در این طرح کل دارایی های شهرستان سطح بندی می شود و در قالب این طرح برای رفع تهدیدات دارایی ها راهکار ارائه می شود.

 

وی ابراز داشت: چهارده کارگروه در پدافند غیر عامل تشکیل شده است و هر یک از این کارگروه ها باید راهکارهای مختلف ارزیابی کنند و در شورای پدافند با حضور استاندار این راهکارها ارائه می شود.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل در استان گلستان ابراز داشت: هرساله باید بر طرح جامع شهرستانی بازنگری داشته باشیم و نواقص آن را برطرف کنیم و انتظار داریم دستگاه های اجرایی نیز در راستای تهیه و تکمیل این طرح با ما همکاری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار