بیکی گفت: انتخاب ۱۸ کانون فرهنگی هنری مساجد توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سامانه فهما روح امید و رقابت را بین کانون ها افزایش داده است.

انتخاب ۱۸ کانون مساجد در سامانه فهما روح امید و رقابت را بین کانون ها افزایش داده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سیستم فهما حقیقتا یکی از ضروریات مهم در حوزه فعالیت های کانونی است که به موقع توسط طراحان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ایجاد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با تاکید دوباره مزایای این سامانه، افزود: افق روشن این سامانه به گونه ای است که می تواند ما را به قله های بزرگ یک تمدن پویا در حوزه کانون های مساجد برساند.

 

وی تصریح کرد: یکی از ثمرات این سامانه این بوده است که کانون های مساجد می توانند در یک فضای یکسان و ثابت به رقابت سالم دست بزنند که تمام این فرآیندها با ایجاد این سامانه انجام شد.

 

بیکی خاطرنشان کرد: انتخاب 18 کانون فرهنگی و هنری برتر کشور از مسیر این سامانه توسط ستاد مرکز یکی از نویدهای مهم در حوزه کانونی است که روح امید و رقابت را بین کانون های مساجد زنده نگه داشته است.

 

وی اظهارداشت: انتخاب کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی گرگان با مدیریت «حسین کیقبادی» و امام جماعتی حجت الاسلام «صابری» خبر مسرت بخشی است که می تواند محملی برای انگیزه سازی در بین کانون های استان باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: سامانه فهما مدخلی برای ایجاد یک جنبش فراگیر فعالیتی در بین کانون های مساجد کشور است که از این ظرفیت باید در تمام ابعاد هوشمندانه و بهینه استفاده کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار