مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: رویداد فهما بستر مناسبی است که برنامه ریزان و مدیران فرهنگی از اطلاعات این سامانه برای برنامه ریزی های دقیق تر بهره برداری کنند.

رویداد فهما بستر مناسبی برای برنامه ریزان و مدیران فرهنگی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» در حاشیه رونمایی از پوستر رویداد فرهنگی «فهما» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: رویداد فهما بزرگترین رویدادی است که توانسته است در گام نخست شبکه بزرگ کانونی را خوب معرفی کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ما در گذشته یکی از مشکلاتی که نتوانستیم فعالیت شبکه کانون ها را خوب عرضه کنیم، نبودن ابزار مناسب برای معرفی بود که با طراحی این سامانه و حضور پر رنگ کانون ها توانسته است بخشی از فعالیت این کانون ها را خوب منعکس کند.

وی تصریح کرد: در گام بعدی اگر ما بخواهیم که سامانه بهتر مورد اقبال کانون ها قرار بگیرد باید از برنامه کانون ها به نحو احسن پشتیبانی کنیم تا کانون ها با انگیزه بیشتری هم برنامه سازی کنند و هم برنامه هایشان را در این سامانه بارگذاری کنند.

بیکی ادامه داد: این سامانه عرصه ای است برای رقابت و دیده شدن کانون ها و هم بستر مناسبی است که برنامه ریزان و مدیران فرهنگی از اطلاعات این سامانه برای برنامه ریزی های دقیق تر بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت های معنوی و پشتیبانی های تحلیل های اندیشمندان فرهنگی می تواند طراحان این سامانه را نسبت به ترمیم، تکمیل و رفع نقایص کمک کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: ما زمانی می توانیم در رویداد فهما موفق شویم که پایه اصلی این رویداد، یعنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش خودشان را در این سامانه خوب ایفا کنند، آن وقت است که با حداقل هزینه ها می توانیم بهترین و کاربردی ترین استفاده را از این سامانه انجام دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار