مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

محبوبی گفت: در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن در گلستان ساخت ۶۴ واحد مسکونی از شهرستان بندرگز آغاز شده است.

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین محبوبی» شامگاه دیروز(یکشنبه 25 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بندرگز امروز با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: در قالب اجرای این طرح کار ساخت 64 واحد مسکونی در بندرگز آغاز می شود.

 

محبوبی بابیان اینکه این طرح شامل افراد خاصی می شود، افزود: در صورتی که متقاضی و افراد تحت تکفل وی تاکنون از امکانات دولتی و نهاد‌های عمومی، زمین و تسهیلات وام مسکن دریافت کرده باشند، نمی‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند. به عبارتی فرم «ج» متقاضی و اعضای خانواده باید سبز باشد.

 

وی بیان کرد: در صورتی که بانوان سرپرست خانوار باشند باید بالای 35 سال سن داشته باشند و افرادی که از این تسهیلات در قالب طرح ملی مسکن استفاده می کنند باید از توان مالی برای پرداخت تسهیلات برخوردار باشند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تأکید کرد: همچنین افرادی که از این طرح استفاده می کنند نباید پیش از این از شرایط و امکانات دولتی و ساخت مسکن استفاده کرده باشند و سابقه سکونت آنها در شهر مورد تقاضا باید پنج سال باشد.

 

گفتنی است؛ در شهرهای بالای 100 هزار نفر در قالب این طرح تسهیلات 100 میلیون تومانی و برای شهرهای زیر 100 هزار نفر تسهیلات 85 میلیون تومانی در نظر گرفته می شود.


همچنین در شهرهای بالای 100 هزار نفر 40 میلیون تومان و در شهرهای زیر 100 هزار نفر 30 میلیون تومان آورده از سوی متقاضی لحاظ شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار