حق شناس گفت: قیمت تمام شده تولید آجر در دو سال گذشته با افزایش قیمت رو به رو بوده لذا بنا شد قیمت آجر کمتر از نرخ تورم سال گذشته افزایش پیدا کند.

افزایش قیمت آجر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر روز گذشته (یکشنبه 25 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تولید محصولات کشاورزی سیب زمینی و گوجه فرنگی برآورد می شود که در استان گلستان 400 هزار تن محصول برداشت شود.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه تولید سیب زمینی و گوجه فرنگی چهار برابر نیاز استان است، ادامه داد: در نشستی که برگزار شد بر این مهم تأکید شد اتاق بازرگانی برای آنکه این محصولات با قیمت مطلوب به فروش برسد نسبت به موضوع صادرات اهتمام داشته باشد.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: استانداری گلستان برای حمایت از کشاورزان اعلام آمادگی می کند و در کنار آنها خواهیم بود.

 

وی ابراز داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه تنظیم بازار عنوان کرد که از حدود 50 قلم کالا 33 قلم کالا در بازار با کاهش قیمت رو به رو است.

 

استاندار گلستان بیان کرد: به صورت ماهانه در استان گلستان نیاز به 50 تا 60 هزار تن خوراک دان است و در جلسه تنظیم بازار مقرر شد که شرکت پشتیبانی دان و جهاد کشاورزی تدابیر لازم را در این خصوص بیاندیشد.

 

حق شناس بیان کرد: متناسب با اینکه قیمت تمام شده تولید آجر در دو سال گذشته با افزایش قیمت رو به رو بوده ولی قیمت فروش تغییری نداشت لذا بنا شد قیمت آجر کمتر از نرخ تورم سال گذشته  افزایش پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار