رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این استان خبر داد و گفت: این سارقان با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

فیلم ا سارقان مسلح گرفتار در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، روزهای گذشته تصویر ویدئویی در فضای مجازی از شهرستان آزادشهر منتشر شد که در این تصویر دو موتورسوار با سلاح شکاری اقدام به زورگیری و سرقت به عنف کرده بودند.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از پلیس آگاهی گلستان مشخص شد این افراد اعضای باند 6 نفره سرقت بوده که بلافاصله با پیگیری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: اعضای این باند 6 نفره از دو سال گذشته در شهرهای شرق استان گلستان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف می‌کردند.

مجتبی مروتی تاکید کرد: اعضای این باند به صورت جداگانه و در پرونده‌های مختلف چندین بار دستگیر شده و به مرجع قضایی معرفی شدند و دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

وی متذکر شد: در پیگیری‌های کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان مشخص شد این افراد تشکیل باند 6 نفره سرقت مسلحانه و به عنف داده و در شهرهای شرق استان گلستان اقدم به سرقت‌های خشن می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: در همین راستا تیم ویژه پلیس آگاهی گلستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را آغاز کرد تا آنکه ماموران موفق شدند سرکرده این باند را شناسایی کنند.

مروتی بیان کرد: سرکرده این باند در تعطیلات گذشته به یکی از شهرهای استان مازندران سفر کرده بود که بلافاصله با اخذ دستور قضایی تیم مجرب کارآگاهان و ماموران پلیس آگاهی به مازندران اعزام و فرد مورد نظر را دستگیر و به گلستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری این فرد دو نفر دیگر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند و سایر اعضا در حال حاضر متواری بوده و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: در عملیات دستگیری از اعضای این باند دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و چند دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

مروتی گفت: اعضای این باند از حاشیه‌نشینان شهرهای شرقی استان گلستان هستند که تاکنون به 54فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط اعضای این باند بیشتر در شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر، کلاله و گنبدکاووس بوده است و غالب سرقت‌ها، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و احشام بوده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: مالباختگانی که طی دو سال گذشته با این روش سرقت از آنها سرقت شده می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت نسبت به شناسایی و طرح شکایت از این افراد اقدام کنند.

مروتی در پایان از همکاری و حمایت ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت که منجر به دستگیری اعضای این باند سرقت شد تقدیر و تشکر کرد.

لینک مشاهده فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار