نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: سیاست‌ها و روش‌های که صهیونیست‌ها انتخاب کرده اند نشان از دست و پا زدن آنها برای غرق نشدن،دارد،چراکه غریق به هر علف هرزی هم چنگ می زند.

طرح الحاق کرانه باختری دست و پا زدن صهیونیست ها برای غرق نشدن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،با بیان اینکه اظهارات مقام‎های رژیم صهیونیستی درباره طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی با واکنش‌های مخالف زیادی در سراسر جهان مواجه شده است،گفت:  همیشه در طول تاریخ جدال مبارزه حق و باطل وجود داشته است یکی از دلایل مواجهه باطل با حق زیاده خواهی است و معمولاً مستکبران فزون خواه هستند و همه چیز را برای خودشان می خواهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد: یکی از روسای جمهور آمریکا گفت که جهان یا با ما است یا علیه ما و این موضوع در خوی تجاوزگری آن ها مشهود است ، آن ها بارها شعار از نیل تا فرات را مطرح کردند و تا محدوده جغرافیایی خودشان را گسترش دهند،در طول تاریخ این موضوع بوده است، آنچه مهم است منافع آنها است.

وی ادامه داد: هر وقت به نفع آمریکایی ها باشد پرچم صلح را بالا می گیرند و هر وقت منافع آنها در خطر باشد پرچم جنگ را بالا می گیرند؛ رژیم صهیونیستی تا قبل از دهه اخیر به نظر خودش امیدوار بود، اما از زمانی که انتفاضه فلسطین با الهام از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران ،ایثار و شهادت طلبی را سرلوحه کار خودش قرار داد واقعاً رژیم صهیونیستی و صهیونیست متحیر و مات شده اند.

منتظری با اشاره به ناتوانی غرب در مقابل جبهه مقاومت،تاکید کرد: صهیونیست ها می گویند  که ما برای همه روش‌های مبارزاتی فلسطینی‌ها پادزهر داریم ،اما برای روش مقاومت که با تأثیر انقلاب اسلامی پذیرفتند، هیچ پادزهری نداریم. جبهه مقاومت در مرزهای سوریه و عراق و منطقه خاورمیانه گسترش پیدا کرد و رژیم صهیونیستی فراموش کرد که شعار گذشته را بدهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دیگر شعار نیل تا فرات را فراموش کرده است، تاکید کرد: اقتدار سردار حاج قاسم سلیمانی آرامش صهیونیست ها را بهم زده بود و  اوج اقتدار مقاومت را نشان می‌دهد. امروزه رژیم صهیونیستی دیگر شعار نمی‌دهد،اما به نظر خودش نگاهش این است که باید محدوده جغرافیایی اش را گسترش بدهد تا بتواند افکار عمومی صهیونست ها را زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: 

  • الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است
  • طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری  به اراضی اشغالی، در ادامه پروژه یهودی سازی فلسطین است

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه دست زدن رژیم صهیونیستی به طرح الحاق کرانه باختری  ترس این رژیم از آینده اش است،مطرح کرد: اعتقادم براین است که این سیاست‌ها و روش‌های که صهیونیست‌ها انتخاب کرده اند نشان از دست و پا زدن آنها دارد؛همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. واقعاً این دیدگاه در دل آنها وحشت ایجاد کرده و بیش از ۹۰۰ نفر از نویسندگان آمریکایی تایید کردند که نشانه‌های افول آمریکا دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه الحاق هر بخشی از اراضی شخصی فلسطینیان که به اشغال درآمده، در تناقض آشکار با قوانین بین المللی است ،مطرح کرد:رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی جهان دارد دست و پا  می زند و کسی که غرق می شود؛دست به هر چیزی می زند حتی علف های هرز کنار جویبار ،تا سقوط نکند و این نشانه سقوط آنهاست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد:کسانی که باورشان بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است،نباید قانع به وضع موجود باشند و  باید آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنند و  نسبت به گذشته چتر حمایتی خود را بر سر ملت فلسطین بازکرده و تلاش کنند که جبهه مقاومت نه تنها در قلمرو جهان اسلام، بلکه در سراسر جهان پرچم مخالفت  با تبعیض نژادی و تفکر استکباری را به اهتزاز در بیاورد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر بعد از شهادت "حاج قاسم سلیمانی،"تصور آمریکایی ها براین بود که این شعله تفکر مقاومت فروکش خواهد کرد،اما خوشبختانه می‌بینیم که جبهه مقاومت بطور سازماندهی شده گسترش پیدا می‌کند و تردیدی ندارم که حق بر باطل پیروز است .خداوند پیروزی را مشروط ایجاد می کند"ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقـموا" شرط خداوند این است که استقامت کنیم و راه شهید حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهداء مقاومت است را در دفاع از آرمان فلسطین و در دفاع از ملت مظلوم سوریه و عراق کماکان سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار