سید مهدی شبستانی، فعال فرهنگی و هنری شهرستان گنبد

وظیفه همه ما در رابطه با این قضایا این است که وحدت مورد بحث امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری که بر آن بسیار تاکید دارند، به ویژه در این دنیایی که به نام مسلمانان این همه جنایت می کنند، ایجاد شود. اگر این وحدت بوجود بیاید و نقطه نظرات ما روی مشترکاتمان قوت بگیرد، که یکی از همین نقطه نظرات مشترک، حضرت محمد (ص) است، و همه با هم روی یک قضیه و یک اتفاق مانور دهند، یک اتفاق خوب می افتد.یعنی همان موضوع معروف که اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد، آن را آب با خود می برد، اتفاق می افتد و جهان غرب به سر کردگی آمریکا اثرات خوب وحدت مسلمین را خواهند چشید.

اگر جهان اسلام متحد شود، همه غرب را آب می برد

سید مهدی شبستانی، فعال فرهنگی و هنری شهرستان گنبد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اعتقاد به این که غربیان در صدد محصور کردن مسلمانان هستند گفت:  هرچه زمان می گذرد، افکار و ابزار غرب، به این سمت و سو می رود که به هر وسیله ای که شده مسلمانان را محصور کنند. یکی از بهترین وسایل هم تبلیغات  و رسانه است. آن هم از جاهایی که ارتباط های مستحکمی با سرویس های صهیونیستی دارند، مثل کشور فرانسه.

uuuuuuuuuuuuuuuuuu

شبستانی با بیان این که بین همه کشور های مسلمان جهان، فقط در چند کشور به این توهین ها عکس العمل نشان داده شد، افزود:  گروهی از کشور های مسلمان به دلیل روابط و انگیزه های جاه طلبانه خود، به این موضوع فکر نمی کنند که این مذهب و دین است که برای آن ها کارساز است و نه کشور های غربی و دیدگاه های آنان. برای مثال کشور ترکیه، یکی از کشور هایی بود که عکس العملی نداشته است و سعی می کند خودش را به موضع اروپایی بودن نزدیک کند.

سید مهدی شبستانی معتقد است که این اتفاق یک محک است برای کشور های مسلمان جهان، که سنجیده شوند. کدام یک از آن ها به افکار و آرای اروپاییان نزدیک ترند و خود غرب با آن ها ارتباط بهتر و بیشتری بر قرار می کند. وقتی که دین به پوسته تبدیل می شود، و همه به همین پوسته می چسبند، از درون تهی می شود و این زنگ خطریست که سال هاست برای کشور های مسلمان جهان به صدا در آمده است.

 

وی درباره عکس العمل عموم مردم در برابر این هتاکی و توهین به پیامبر اسلام (ص) گفت: خیلی از مردم عکس العمل خاصی در برابر این موضوع به خرج نمی دهند! باید در همه صحنه های عمومی ، سایبری و اجتماعی حضور پیدا کنند. حضور آن ها خیلی کم رنگ شده است. آگاهی آن ها راجع به این مساله آگاهی دقیقی نیست و به قول معروف بی خیال هستند. اما وظیفه همه ما در رابطه با این قضایا این است که وحدت مورد بحث امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری که بر آن بسیار تاکید دارند، به ویژه در این دنیایی که به نام مسلمانان این همه جنایت می کنند، ایجاد شود. اگر این وحدت بوجود بیاید و نقطه نظرات ما روی مشترکاتمان قوت بگیرد، که یکی از همین نقطه نظرات مشترک، حضرت محمد (ص) است، و همه با هم روی یک قضیه و یک اتفاق مانور دهند، یک اتفاق خوب می افتد.یعنی همان موضوع معروف که اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد، آن را آب با خود می برد، اتفاق می افتد و جهان غرب به سر کردگی آمریکا اثرات خوب وحدت مسلمین را خواهند چشید.

ارسال نظر

آخرین اخبار