فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سه سارق مسلح و کشف چهار دستگاه موتور سرقتی در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان مسلح در گنبدکاووس متلاشی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یک ماه اخیر در گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در آخرین سرقت مسلحانه توسط باند مذکور پس از دریافت خبر بلافاصله تیم‌های ویژه از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند، که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سه سارق مسلح به وسیله یک قبضه سلاح پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجه نقد یکی از شهروندان کرده و از صحنه متواری شده اند.

علی فر بیان کرد: در نهایت ماموران با تلاش های اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند این سارقان مسلح که با موتورسیکلت در حال فرار بودند را شناسایی و به تعقیب آن ها رفته و به آنان دستور ایست می دهند، که سارقان توجهی به اخطارهای پلیس نکرده و پس از حدود چندین کیلومتر تعقیب و گریز در یک عملیات پلیسی هدفمند موتورسیکلت سارقان متوقف و متهمان زمین گیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به انجام ۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: پلیس شهرستان قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نمی دهد، افراد هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار