مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دختر در مکتب اسلام از احترام و جایگاه بالایی برخوردار بوده و دختران مایه برکت خانه و خانواده معرفی شده اند.

دختر در مکتب اسلام مایه برکت خانواده معرفی شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر، اظهار کرد: حضرت معصومه (س) هم قبل از تولد و هم بعد از تولد مورد سفارش فراوان بودند.

وی افزود: ایشان از جایگاه و شأنیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بعد از وفات ایشان هم آرامگاه شأن مرجع و پناه همه مردم شد.

ولی نژاد گفت: نام شهر قم در تاریخ به دلیل حضور و وجود ایشان مشهور شده و و این بزرگی جایگاه و شأن و مقام حضرت معصومه (س) را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از تولد حضرت معصومه (س) تا تولد امام رضا (ع) دهه کرامت نامیده شده، ادامه داد: حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت و امام رضا (ع) کریم اهل بیت هستند و این دهه سراسر احسان، بخشش، عنایت، توجه، و غیره است و همه مردم شادمان هستند و به ایشان توسل می‌کنند.

ولی نژاد اضافه کرد: در سال جاری که مردم درگیر کرونا هستند قطعاً به این بزرگواران در دهه کرامت متوسل شده و عاجرانه می‌خواهند این بلیه را از سر بشریت بردارد و آرامش را بازگرداند.

وی با اشاره به روز دختر، گفت: دختر در مکتب اسلام از احترام و جایگاه بالایی برخوردار بوده و از دختران مایه برکت خانه و خانواده هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: از پیامبر (ص) و ائمه روایات فراوانی در زمینه جایگاه دختر نقل شده است.

ولی نژاد بیان کرد: طبق سخن پیامبر دختران مایه برکت و بشارت بوده و کسانی که دختر دارند از جایگاه بالاتری برخوردار هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار