بخشیانی گفت: برگزاری جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل البیت (سلام الله علیها) در استان گلستان تحت الشعاع شیوع کرونا قرار دارد.

برنامه های جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل‌بیت (س) گلستان تحت الشعاع کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ابوالفضل بخشیانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هر ساله جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل البیت (سلام الله علیها) در استان گلستان با محوریت هیئت مهدویون شهرستان گرگان و برخی از دستگاه های اجرایی از اول ذیقعده مصادف با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) آغاز و تا ولادت امام رضا(علیه السلام)  ادامه پیدا می کند.

 

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) استان گلستان ادامه داد: در سنوات گذشته در پنج روز اول دهه کرامت در استان برنامه هایی از سوی سفیران کریمه اهل البیت (سلام الله علیها)  انجام می شد و در ادامه کاروان زیر سایه خورشید امام رضا (علیه السلام) برنامه های خود را اجرا می کردند.

 

بخشیانی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها به مسئولان مراکز استان واگذار شده است و امسال با توجه به اینکه استان گلستان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا است تصمیم گرفتیم برنامه های جشنواره مردمی سفیران کریم اهل البیت (سلام الله علیها) را محدود و حتی لغو کنیم.

 

وی ابراز داشت: برنامه های دهه کرامت همواره با تجمع همراه بوده است و بسیاری از مخاطبان این برنامه گروه های مختلف مردمی هستند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تصمیم در نظر گرفته شده است.

 

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) استان گلستان تاکید کرد: برنامه های جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل البیت (سلام الله علیها) برحسب تمهیدات استاندار گلستان، ستاد ملی کرونا و مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در امسال اجرا خواهد شد.

 

بخشیانی تاکید کرد: استقبال از خادمین حرم امام رضا (علیه السلام)، کاروان نسیم کرامت، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهید سلامت استان در دهه کرامت تدارک دیده شده بود و تلاش کردیم که از برگزاری برنامه های اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا در امسال خودداری کنیم.

 

وی گفت: برگزاری این برنامه ها منوط به تصمیم ستاد استانی کرونا است و تلاش می کنیم که برنامه ها و اجتماعات را کمتر کنیم و از مردم نیز درخواست می کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار