مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) الگوی جهادی و فکری بانوان ایران اسلامی است اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تاسی از مشی اهل بیت (ع) علی الخصوص حضرت معصومه (س) تعریفی نوین و تاثیرگذار از نقش زن در جامعه امروز ارائه کردند.

حضرت معصومه (س) الگوی جهادی و فکری بانوان مسلمان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحدگلستان، اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای گلستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی دختران در تمامی حوزه‌های علم و دانش دوشادوش و هم پای آقایان حضور دارند.
وی ضمن گرامیداشت ششمین روز از دهه کرامت با توجه به شعار این روز "تکریم دختران نشان خانوادۀ فاطمی" بیان داشت: به جرأت می توان زندگی زیبای شهدا را به عنوان بهترین الگوی سبک زندگی فاطمی بررسی کرد و امروز نیز الگو قرار دادن زندگی خانواده های این عزیزترین انسان ها علی الخصوص برای جوانان عزت و سعادت به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: شهدا درراه دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند و دختران آن‌ها با صبر و پایداری و حفظ عفاف از حریم خون آن‌ها حراست کنند.
وزیری در پایان مولود با سعادت بانوی گرانقدر اسلام حضرت معصومه (س) و دهه کرامت را به مردم ولایت مدار استان گلستان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر علی الخصوص دختران گرانقدر این قشر معزز تبریک گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار