مدیرکل اوقاف گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان که قریب به دو دهه متوقف بود با حضور خدام رضوی، گشوده خواهد شد.

سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان افتتاح می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: پنج ذیقعده، روز تکریم امامزادگان واجب التعظیم بوده و مردم گلستان افتخار میزبانی ۱۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه را دارند.

وی با بیان اینکه این امامزادگان در استان نورافشانی می‌کنند، افزود: برنامه‌های به همین منظور پیش‌بینی شده که با هماهنگی ستاد دهه کرامت، آستان قدس رضوی و دستگاه‌های فرهنگی دیگر با توجه به الزامات و فاصله گذاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

سلیمانی فرد گفت: بخشی از این برنامه‌ها به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما برگزار شده و برنامه‌هایی شامل مولودی خوانی، جشن‌ها، زیارت مجازی، حضور کارشناسان مذهبی، آیین‌های ویژه، شمع گردانی، خطبه کردنی و غیره خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما میزبان خدام حضرت رضوی خواهیم بود، ادامه داد: با حضور این عزیزان برنامه‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی و بخشی را هم حضوری و با حداقل جمعیت برگزار می‌کنیم.

سلیمانی فرد به برنامه‌های دیگر گریزی زد و گفت: برپایی نمایشگاه‌ها، راه اندازی کمپین‌ها و پویش‌های در فضای مجازی، کمک‌های کریمانه در دهه کرامت به نیازمندان و استمرار این کمک‌های که مورد تأکید رهبری است، تکریم از دختران نمونه و فعال در عرصه‌های قرآنی، اجتماعی و علمی و دختران شهدا، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

وی از رونمایی ضریح امام زادگان و طرح‌های عمرانی دیگر در این ایام خبر داد و گفت: سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان که قریب دو دهه متوقف بود با حضور خدام رضوی، این باب گشوده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار