تجری به رهاورد کرامت امام رضا(علیه السلام) و زمینه رونق گردشگری استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت زائران رضوی و بقاع متبرکه به رونق گردشگری گلستان کمک می کند.

راهورد کرامت امام رضا (ع) و رونق گردشگری گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد تجری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بخش قابل توجهی از مسافران و گردشگران گلستان زائرانی هستند که قصد زیارت امام رضا (علیه السلام) را دارند و در طول سال های مختلف گلستان افتخار این را داشتیم که میزبان زائران این امام همام باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در استان گلستان همواره مورد توجه قرار گرفته این بود که بتوانیم از ظرفیت عبوری زائران مشهد مقدس استفاده کنیم.

 

تجری تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری  در تلاش هستیم که برنامه ریزی بهتری برای ارائه خدمات داشته باشیم و میزبانی شایسته ای برای زائران در گلستان فراهم کنیم.

 

وی گفت: یکی از شاخه های گردشگری بحث گردشگری مذهبی است و با توجه به اینکه امامزاده های متعددی در استان وجود دارد و هم به دلیل اینکه موقعیت استان گلستان به گونه ای است که در مسیر حرم رضوی قرار گرفته است یکی از نکاتی که به آن توجه خواهیم کرد این مسئله است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه دهه کرامت قرار داریم بنا است نشستی را با موضوع بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه و خدمات به زائران رضوی در استان برگزار کنیم.

 

تجری تاکید کرد: آنچه از مجموعه اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی گلستان بر می آید این است که با ظرفیت بخش خصوصی زمینه را برای اقامت بیشتر مسافران و زائران فراهم کنیم و بتوانیم خدمات بهتر و باکیفیت تر در استان ارائه کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار