مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان گفت: گردشگران داخلی استان گلستان را به خوبی شناخته‌اند و باید برای جذب گردشگر برون‌مرزی برنامه‌ریزی کنیم.

جذب گردشگر خارجی در گلستان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش گلستان24؛ابراهیم کریمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و مراسم تجلیل از" نوروزبانان بی‌نوروز‌" و دست‌اندرکاران خدمات سفر استان گلستان در ایام نوروز اظهار داشت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی از قبل انجام شده بود و تاکیدات ویژه استاندار گلستان و تکالیفی که بر عهده ستاد اجرایی سفر قرار داده بود شاهد نوروز پربار در استان گلستان شدیم.

وی تصریح کرد:‌ امروز استان گلستان به عنوان یکی از استان‌های برتر در حوزه گردشگری شناخته شد و امید داریم این رسالت سنگین را در سال ١٣٩٧ با اتفاقی پربارتر در نوروز سال ١٣٩٨ به پایان برسانیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ادامه داد:‌ امسال موضوع گردشگری و مسافر  مورد دغدغه بود و مورد توجه مسئولان در فرمانداری‌ها و شهرداران استان قرار گرفت.

کریمی یادآور شد: امید داریم پشتیبانی‌های حوزه معاونت عمرانی استانداری و استاندار را در مسیر توسعه گردشگر استان گلستان داشته باشیم.

وی گفت:‌ انتظار و توقع داریم که نگاه به بیرون از مرز داشته باشیم، امروز گردشگر داخلی تا حدود زیادی استان گلستان را شناخته و باید به گردشگر خارجی توجه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان یادآور شد:‌ باید تلاش کنیم با اعزام‌ها هئیت‌هایی به خارج از استان بتوانیم پای گردشگران خارجی را به ویژه گردشگران مذهبی که به زیارت امام رضا(ع)‌ می‌روند را به استان باز کنیم.

کریمی تاکید کرد: در ایام نوروز شاهد آن بودیم که فردی که وارد استان گلستان می‌شود شرایطی را مسئولان ستاد خدمات سفر فراهم می‌کنند که کمترین مشکل را داشته باشد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار