حجت الاسلام سایری گفت: از مجموع ۵۰ مقاله رسیده به همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب، ۳۵ مقاله پس از داوری پذیرش و از پنج مقاله برتر تجلیل شد.

۵ مقاله در همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب تجلیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی اکبر سایری» صبح امروز (چهارشنبه 4 تیر) در همایش نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب اظهار کرد: این همایش در واقع با نگاه به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی برگزار شده است.

 

دبیر همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب ادامه داد: در این همایش الزامات گام دوم انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی مشخص شد و در این راستا برای دریافت مقالات در سراسر کشور فراخوانی صادر کرد.

 

حجت الاسلام سایری ابراز داشت: بر اساس این فراخوان 50 مقاله علمی به دبیرخانه جشنواره نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی پذیرفته شده است.

 

وی گفت: در دبیرخانه پس از دریافت این مقالات کار داوری را آغاز کردیم و در نهایت 35 مقاله در این همایش پذیرفته شده است و از مجموع مقالات پذیرفته شده 12 مقاله ارائه و پنج مورد نیز مورد تجلیل قرار می گیرد.

 

دبیر همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب تاکید کرد: در کنار این مقالات برگزاری کمیسیون های تخصصی زراعت و باغبانی، دام و طیور، کمیسیون منابع طبیعی، کمیسیون آب و خاک در این همایش شکل گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار