بیکی از ثبت ۷۶۶ برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در طرح ملی راهکار خبر داد.

ثبت ۷۶۶ برنامه کانون های مساجد استان گلستان در طرح ملی راهکار

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح ملی راهکار تجربه بسیار موفقی است که می تواند در بسیاری از برنامه های دیگر تکرار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: نکته مهمی که در اجرای این طرح مورد توجه است، فرمت برگزاری این طرح متناسب با شیوع کرونا است که توانسته خلا اجرای برنامه های چهره به چهره را پر کند.

 

وی با اشاره به حضور پر رنگ کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در طرح ملی راهکار، اظهارداشت: 776 برنامه توسط کانون های مساجد استان در طرح ملی راهکار ثبت شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: محتوا و موضوع برنامه های اجرایی کانون ها شامل برنامه های آموزشی نظیر؛ آموزش مجازی توصیه های پزشکی در مقابله با کرونا و آموزش مجازی قرآن و کمک های مومنانه ایستگاه همدلی، توزیع نان، توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی بین نیازمندان، ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانه و برنامه های تبلیغی و ایجاد پویش های مختلف نظیر «در خانه بمانیم» می شود.

 

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که باید در خصوص اثربخشی و موفقیت این طرح در نظر داشته باشیم این است که مداومت و استمرار در اجرای این طرح، آسیب شناسی و تقدیر از استان های موفق می تواند زمینه استقبال کانون های مساجد را در طرح های آینده فراهم کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار