بیکی برگزیدگان مسابقه «دلنوشته ای به سردار آسمانی» کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان را اعلام کرد.

برگزیدگان مسابقه «دلنوشته ای به سردار آسمانی» اعلام شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با شهادت سردار بزرگ اسلام، سردار دل ها و مقاومت در منطقه، حاج قاسم سلیمانی، مسابقه «دلنوشته به سردار آسمانی» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان طراحی و اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد و ارتباط قلبی نوجوانان و جوانان به این شخصیت بی نظیر سپاه اسلام بیان کرد و افزود: برگزاری این مسابقه تجربه بسیار خوبی بوده است.

 

شرکت بیش از ۷۰۰ نفر در مسابقه

وی خاطرنشان کرد: مسابقه «دلنوشته ای به سردار آسمانی» در سطح شهرستان گرگان برگزار شد و بیش از 700 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند.

 

بیکی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان را دانش آموزان نوجوان تشکیل می دهند، اظهارداشت: مطالب و مضامین این دلنوشته ها بسیار غرور آفرین، احساسی و زیبا بود.

 

۴۵ نفر برگزیده مسابقه دلنوشته ای سردار آسمانی

وی افزود:  این مسابقه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد که به 45 نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: مسابقه «دلنوشته ای به سردار آسمانی» به پایان رسیده است و اسامی برگزیدگان امروز اعلام می شود.

 

وی اظهارامیدواری کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سردار حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و راه می باشد، انشاءالله هر سال برای تداوم این مکتب و راه مسابقه ای به نام ایشان برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار