معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گلستان گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی توسط ناوگان حمل و نقل استان جا به جا شود.

جابه جایی بیش از ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی از گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: حمل و نقل ۷۰ درصد محصولاتی مانند گندم، سیب زمینی و کلزا در استان به پایان رسیده است.

او تعداد ناوگان باری استان اعم از کامیون سبک و سنگین را بیش از ۱۰ هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی توسط ناوگان حمل و نقل استان جا به جا شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: علاوه بر ناوگان حمل و نقل درون استان از اوایل اردیبهشت ماه به ناوگان غیربومی سایر استان‌ها هم برای حضور در استان فراخوان ارسال شده است.

میرشاهی با اشاره به خروج برخی محصولات استراتژیک از استان همانند گندم گفت: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تمام توان در این زمینه حضور داشته باشند تا از خارج شدن محصولات مهم از استان جلوگیری شود.

او افزود: در حال حاضر توان حمل و نقل بیش از آن چیزی است که دیده می‌شود و صدور روزانه ۳ هزار بارنامه بیانگر نداشتن کمبود در این بخش است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار