مدیر کل صدا و سیمای گلستان با اشاره به برنامه های دهه کرامت، گفت: «حرم تا حرم»، «همدلی به رسم پاکان»، «عهد سوم» و «محسن» از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این دهه است.

ویژه برنامه های دهه کرامت در قاب صدا و سیمای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمد منتظر حجت در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت اظهارکرد: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون همبستگی و وحدت است.

وی در ادامه دهه کرامت را یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر دانست و بیان کرد: معاونت سیمای گلستان برای این ایام برنامه های متنوعی را تدارک دیده است از جمله ویژه برنامه «حرم تا حرم» را به صورت زنده هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه روی آنتن می برد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان اضافه کرد: حرم تا حرم با محوریت حضور کارشناسان مذهبی و بیان سبک زندگی رضوی و تربیت اسلامی از نگاه ائمه و امام رضا (ع)، ارتباط مستقیم با مراکز قم و مشهد مقدس و پوشش جشن‌های حرم رضوی، پخش گروه سرود و تواشیح، دعوت از هنرمندان گلستانی و دختران نمونه استانی در زمینه فرهنگی، هنری، علمی، مداحی، موسیقی پاپ، گزارشات مردمی و غیره از بخش های این ویژه برنامه است.

منتظر حجت در ادامه از سه ویژه برنامه رادیوی گلستان «همدلی به رسم پاکان»، «عهد سوم» و «محسن» نام برد و افزود: رادیو ترکمنی برون مرزی هم با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای ساعت ۱۶:۰۰ همراه با برنامه های شاد و متنوع ویژه این ایام با بخش های مختلفی از جمله موسیقی، سرود های سنتی با حضور کارشناسان مذهبی، پخش تلفن های مردمی و غیره روی آنتن می رود و همچنین برنامه های " «خانواده»، «چشمه ایمان»، «نغمه ها»، «گوهر جوانی» و «در آینه شعر» به طور ویژه برنامه های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

وی در ادامه از تولید و پخش ۶ گزارش خبری، سه گزارش تولیدی با موضوع دهه کرامت از جمله پیوند مردم با امام و ولایت، سیره و روش زندگی رضوی، کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رئوف را برای پخش از شبکه های سراسری و بار گذاری در صفحه خبرگزاری صدا و سیما، انتشار در کانال پیام رسان سروش و یک گفتگوی ویژه خبری را از اقدامات معاونت خبر این مرکز بیان کرد.

۱۰ کلیپ های صوتی و تصویری، هفت نماهنگ و موزیک ویدئو، دو موشن گرافی، ۱۰ پوستر و ۱۵ عکس نوشت، ۱۰ پادکست، سه اینفوگرافی از جمله برنامه های معاونت فضای مجزی است که منتظر حجت از آن خبرداد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار