بیکی گفت: به مناسبت دهه کرامت، مسابقه «ریحانه» ویژه کودکان دختر از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار می شود.

مسابقه «ریحانه» در دهه کرامت برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت دهه کرامت، مسابقه «ریحانه» ویژه کودکان دختر با تولید کلیپ با مضامین خواندن شعرهای مذهبی و قرآن از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه پاسداشت روز دختر به طور ویژه می تواند نگاه اسلام را به جایگاه زن به عنوان یک شخصیت مهم نشان دهد، افزود: شخصیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) می تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای دختران قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: توجه دادن ائمه (علیهم السلام) بر اساس احادیثی که از آنها وارد شده است و سفارش آنها به زیارت حضرت معصومه، نشان می دهد که این شخصیت معنوی چقدر با ارزش است.

 

بیکی اظهارداشت: برگزاری مسابقه «ریحانه» به مناسبت روز دختر با این هدف برگزار می شود که بتوانیم هم به جایگاه و مقام دختران ارج بگذاریم و هم بستری را فراهم کنیم که دختران مسلمان تولیدات مذهبی خودشان را در قالب کلیپ برای ما ارسال کنند.

 

وی گفت: نام و عنوان این مسابقه از حدیث «المراه ریحانه لیست بقهرمانه» معروف است؛ زن گلی خوشبو است و شخصیتی نیست که به او کارهای سخت را سپرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار