منتظری گفت: توجه به مساجد و فرهنگ عمومی جزو اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

مساجد و فرهنگ عمومی در اولویت کاری کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ «غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز مسجد مکانی برای عبادت و نیایش نیست و دانشگاهی با کارکردهای اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می رود.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش های خوبی در مسجد در گام نخست انقلاب صورت گرفته است و یکی از رویش های آن تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد بود که نقش ارزنده ای در اعتلای برنامه های فرهنگی مساجد و انسجام بخشی بین جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد به وجود آورد.

 

منتظری خاطرنشان کرد: گرچه اعتقاد داریم که در حوزه عملکردی همه چیز اعتبار و پول نیست اما کار فرهنگی نیاز به چتر حمایتی دارد و بدون حمایت نمی توانیم به کار فرهنگی فاخر دست پیدا کنیم.

 

وی گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس توجه به مساجد و فرهنگ عمومی جزو اولویت های ما قرار دارد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه های متولی و آنهایی که در مسجد نقش به سزایی دارند ایده های خلاقی را به کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کنند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر توفیقاتی در مسجد نداریم باید بررسی کنیم که ریشه آن چیست و نباید تنها به شیوه های گذشته بسنده کنیم و باید به روش های جدید اهتمام بورزیم.

 

منتظری خاطرنشان کرد: کانون های مساجد بهانه ای برای مشارکت در برنامه های فرهنگی مساجد بود و انتظار داریم که این برنامه ها جاذبه های بیشتری پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار