مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان امروز تودیع و‌معارفه می شود و حسن پور بعد از یک دهه حضور در استان گلستان فردا جای خود را به یک مدیر کل جدید می دهد.

تودیع و‌معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان امروز برگزار می شود / سه گزینه مدیر کل استاندارد چه کسانی هستند؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان فردا تودیع و‌معارفه می شود ، گفته می شود حسن پور مازندرانی بعد از یک دهه حضور در استان گلستان فردا جای خود را به یک مدیر کل از استان اردبیل می دهد.

این امر باعث اعتراض شدید مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و‌مکاتبه وی برای جلوگیری از این اقدام شد که با وجود سرمایه های استانی خوب در استان چرا از سایر استانها مدیر می آورند.

در همین حال معاون پارلمانی تعزیرات حکومتی امشب در هتل شهاب گرگان است تا فردا مدیر کل تعزیرات حکومتی را معرفی نماید و بعید است اتفاقی در جهت تغییر این مراسم بیفتد.

اما جدای از این حرفها نقطه عطف این رویداد رفتن حسن پور بعد از سالها صدارت بر یکی از مهمترین نهادهای استانی است ،‌جایی‌که باید بیشترین نظارتها را کیفیت ، عملکرد و‌قیمت انجام می داد و خیلی ها بر این باورند این سازمان طی این سالها می توانست بهتر از این عمل کند .

فرار (د ع) یکی از پرسنل این دستگاه در سال ۹۷ از کشور  با تخلفات گسترده نشان از آسیبهایی در این حوزه دارد.

حالا گفته می شود مدیر جدید هم چون غیر بومی است شاید بخواهد همین مسیر فعلی را طی می‌کند چون تا با جو استان آشنا شود در حلقه مشاورین سابق‌ خواهد افتاد و‌عملا روال گذشته حاکم خواهد بود.

گزینه های مدیر کلی اداره کل  استاندارد گلستان

گویا دوران مدیریت مهندس فرمانی بر اداره کل استاندارد استان گلستان پایان یافته و وی بزودی برای ادامه دوران کاری خود راهی سازمان کشوری می شود.

در همین رابطه سه گزینه برای مدیر کلی استاندارد استان مطرح شده اند که عبارتند از مزیدی ، ربیع نژاد و اخوان راد.

گفته می شود فرمانی حالا که دارد از اداره کل می رود از مزیدی حمایت می کند که مورد حمایت قره خانی نماینده سابق علی آباد کتول بوده است .  
مزیدی در افکار عمومی یک اصلاح طلب به شمار می رود.

ربیع نژاد و اخوان راد هم گزینه های در سایه هستند و باید دید مجمع نمایندگان استان گلستان در این رابطه چه نظری خواهند داشت چرا که قرار است فردا مهندس سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا بازدیدی از این اداره داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار