پای متخلفان به بازار سیم و کابل هم باز شد

۱۲ واحد صنفی که در عرضه سیم و کابل در گلستان تخلف می‌کردند شناسایی شدند.

مراقب سیم هایی که می خرید باشید

به گزارش گلستان 24 ؛ رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان امروز گفت ؛ طرح نظارتی ساماندهی سیم و کابل غیر استاندارد به مدت یکماه ، خرداد ماه در گلستان انجام و از بیش از 170 واحد تولیدی و عرضه کننده بازدید شد.

علی اصغر اصغری افزود ؛ پس از بررسیهای بعمل آمده 12 واحد عرضه کننده سیم و کابل متخلف شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پرونده تخلف این واحدها به ارزش 190 میلیون و 490 هزار ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این طرح با همکاری بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان، بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان اداره کل استاندارد در قالب گشتهای مشترک و با هدف ساماندهی، نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای تولید کننده و عرضه کننده سیم و کابل و جلوگیری از عرضه محصولات غیر استاندارد و فاقد کیفیت در سراسر مراکز عرضه این محصولات درسطح استان انجام شد.

وی گفت ؛ بر این اساس بیشترین تخلف مربوط به شهرستان گرگان و با عنوان تقلب در کسب و  ارائه نکردن فاکتور خرید بوده است .

اصغری همچنین با تاکید بر ادامه روند این بازرسیها از تمامی تولید کنندگان و عرضه کنندگان سیم و کابل در سطح استان خواست : با رعایت موارد قانونی از تولید و عرضه هر گونه محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت خودداری نموده و از مصرف کنندگان نیز خواست تا با دقت بر داشتن نشان استاندارد و کد 10 رقمی بر روی این محصولات و همچنین دریافت فاکتور خرید کنند.

انتهای پیام / ا

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار