رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حوزه استارت آپ ها با فعالیت جوانان باانگیزه می تواند بستری برای اشتغالزایی کم هزینه در استان ها باشد ، دادگستری استان از هیچ حمایتی در این حوزه دریغ نمی کند.

استارت آپ ها بستری برای اشتغالزایی کم هزینه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه بررسی مشکلات شرکت‌های استارت آپی با تاکید بر نظارت بیشتر مدیران دستگاه‌ها بر بدنه کارشناسی گفت: بررسی نشان می‌دهد عموما مدیران دستگاه‌ها همکاری خوبی دارند، اما بعضا بدنه کارشناسی با کاغذ بازی و کارشکنی در مسیر سرمایه گذاری استان سنگ اندازی می‌کنند و نیاز است مدیران بیشتر نظارت کنند.

او افزود: تاکنون چندین مورد گزارشی که از فعالان تولیدی و سرمایه گذاران در استان مبنی بر سنگ اندازی در مسیرتولید به دادگستری اعلام شده مربوط به بدنه کارشناسی بود که منجر به برخورد و تشکیل پرونده قضایی برای آنان شده است.

هادی هاشمیان افزود: حوزه استارت آپ‌ها با فعالیت جوانان باانگیزه می‌تواند بستری برای اشتغالزایی کم هزینه در استان‌ها باشد، دادگستری استان از هیچ حمایتی در این حوزه دریغ نمی‌کند و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در این بخش همکاری کنند.

در ادامه جلسه امروز چند فعال حوزه استارت آپ مشکلات خود را مطرح کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار