فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: بحران آب شهر در این شهر جدی بوده و در حال تهیه مستندات آن هستیم.

بحران آب شرب در گرگان جدی است

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان، شامگاه دوشنبه(10 اردیبهشت) در نشست اعضای شوراهای ادوار مختلف شهر گرگان گفت: بحران آب شرب شهر گرگان جدی است و در یکماه اخیر به دنبال جمع آوری مستندات آن هستیم.

وی افزود: ما نمی خواهیم جنگ آب بین شهری داشته باشیم. اگر امروز برای حل آسیب هایی که در آینده وجود دارد، نجنبیم، به زودی ما را خواهد جنباند.

فرماندار گرگان در ادامه با بیان اینکه شوراها عصاره و چکیده مردم هستند، گفت: شوراها باید پیگیر امورات مردم در محدوده خود باشند. هرچند اختلاف سلیقه در شوراها وجود دارد اما اعضا اختلاف هدفی با یکدیگر ندارند.

وی بیان کرد: کار شورا جزو مشورت کردن نیست. گاهی ممکن است به نتیجه ای مطلوب نرسیم اما باز هم تصمیمی که گرفته شده، تصمیم و برآیند نظر سایر اعضا بوده است.

حسینی گفت: شوراها برای این شکل گرفته اند تا به عنوان پارلمان های محلی برای حل مشکلات شهر  و توسعه آن تصمیم گیری کنند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی بافت فرسوده، تاریخی و ناکارآمد شهر گرگان، خاطرنشان کرد: مساحت این بافت ها 900 هکتار است که فقط در 5.2 هکتار آن بازآفرینی صورت گرفته است.

فرماندار گرگان با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری استان در مهرماه، عنوان کرد: باید با همکاری شورا و شهرداری گرگان بتوانیم در این همایش بیشترین بسته پیشنهادی را برای سرمایه گذاران داشته باشیم.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار