مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از پایان عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

گلستان تا نیمه نخست ۱۴۰۰ سبز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمدرحیم رحیمی در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ این شرکت اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال، سال جهش تولید نامگذاری شده، ما تلاش خود را بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی گذاشتیم؛ یعنی اولویت نخست ما در سال جاری، گازرسانی به این بخش است.

وی ادامه داد: به همین منظور، ۱۶۵ واحد صنعتی و تولیدی را در دستور کار گازرسانی قرار دادیم که با این کار، ۳۰ هزار مترمکعب برساعت گاز طبیعی جانشین سوخت مایع می‌شود.

رحیمی افزود: در حوزه گازرسانی روستایی هم، ۲۲ روستا را برای گازرسانی در دست اجرا داریم و این در حالی است که ۳۰ روستای دیگر را هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که انشاءالله امسال بتوانیم تا حد امکان، کار گازرسانی را در حوزه روستاها، انجام دهیم، ضمن اینکه تلاش‌مان هم این است که با مجوزهای گرفته‌شده از جمله مجوزهای هفت روستای مرزی در مراوه‌تپه، این مهم به انجام برسد؛ چراکه با این کار، کل روستاهای مرزی، یعنی حدود ۶۲ روستا گازدار می‌شود و با این اقدام به فراهم ساختن زیرساخت‌های انرژی نیز کمک شایانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه استان ما تا پایان سال جاری و یا نیمه نخست سال ۱۴۰۰، سبز خواهد شد، گفت: این در حالی است که ۳۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری، پنج هزار و ۷۰۰ انشعاب و افزودن ۱۶ هزار مشترک به جمع خانواده بزرگ گاز در دستور کار سال ۹۹ است.

وی بیان کرد: برهمین اساس، توان اول اجرایی ما مربوط به گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی است، ضمن اینکه مانیتورینگ ایستگاه‌ها از راه دور که بخشی از آن در سال ۹۸ انجام شده، در سال ۹۹ هم ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار