​چراغعلی گفت: تفرجگاه های استان گلستان تا اطلاع ثانویه تعطیل هستند و باید مردم از مراجعه به این تفرجگاه ها خودداری کنند.

​تفرجگاه های گلستان تعطیل شد/ کمتر از ۶۰ درصد مردم از ماسک استفاده می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» صبح امروز (پنجشنبه 19 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه شهرهای مختلف استان در وضعیت قرمز قرار دارند و از وضعیت هشدار یک مرحله فراتر رفتیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  ادامه داد: تعداد بیماران بستری و فوتی های استان متاسفانه در چند روز گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

چراغعلی یادآور شد: آمادگی مجموعه مدیریت استان از اسفند ماه که درگیر این بیماری شدیم افزایش یافته است.

 

وی افزود: مطابق آمار و ارقامی که داریم کمتر از 60 درصد از مردم استان گلستان از ماسک استفاده می کنند و توصیه ما این است که باید تمامی افراد و شهروندان در مراجعات عمومی بیش از چند نفر از ماسک استفاده کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است که استان در وضعیت قرمز کرونا قرار گیرد.

 

چراغعلی با بیان اینکه در مناطق شرق استان شیوع ویروس کرونا بیشتر است، تاکید کرد: گنبدکاووس، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و آق قلا وضعیت خوبی ندارند و در بیمارستان های این شهرستان ها به تعداد زیادی از بیماران خدمات ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه افرادی که از دست می دهیم خسارت جبران ناپذیر برای استان به وجود می آورند، گفت: تمامیتفرجگاه های استان گلستان تا اطلاع ثانویه تعطیل است و باید مردم از مراجعه به این تفرجگاه ها خودداری کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: در مرکز استان نیز تفرجگاه ها تعطیل است و از مسافران درخواست می کنیم به ناهارخوران مراجعه نکنند چرا که شرایط اسکان آنها وجود ندارد.

 

چراغعلی ابراز داشت: وسعت تفرجگاه های استان زیاد است و باید مردم خود همراهی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار