عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک سبب ابتلای تعدادی از کارکنان بانک‌ها در گلستان به بیماری کرونا و تعطیلی برخی از شعبه‌ها شده است.

تعطیلی شعب برخی بانک‌ها در شهرهای گلستان به علت ابتلای کارکنان به کرونا/ابتلای کارمندان بیشتر شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، بیماری کرونا درمانی ندارد و بهترین راه برای مقابله با آن پیشگیری از ابتلا است. این را مسئولان بهداشتی بارها به مردم به ویژه کسانی که شاغل هستند و مجبورند با افراد زیادی در ارتباط باشند، توصیه کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر به سبب کم‌توجهی برخی از مردم به خطرات کرونا و عادی‌انگاری آن، این بیماری دوباره اوج‌ گرفته و تعداد مبتلایان و جان‌باختگان افزایش پیدا کرده است.

حضور در مکان‌های سرپوشیده در کنار رعایت نکردن برخی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و تعداد زیاد مراجعه‌کننده سبب شد تا کارکنان شعب برخی بانک‌ها در شهرهای استان به کرونا مبتلا و این شعبه‌ها تعطیل شوند.

 در شهر گرگان شعبه یکی از بانک‌ها به علت ابتلای 6 کارمند از 7 نفر پرسنل این شعبه به بیماری کرونا تعطیل شد. در گنبدکاووس نیز همه کارمندان یک شعبه به کرونا مبتلا شدند. در گالیکش نیز ابتلای چند نفر از کارکنان یک شعبه به کرونا سبب تعطیلی آن شد.

در ادارات نیز به علت مراجعات مردم، عدم رعایت فاصله اجتماعی از سوی برخی افراد، بعضا استفاده از وسایل و تجهیزات مشترک، عدم استفاده از ماسک و غیره موارد ابتلا به کرونا افزایش یافته است.

در روزهای گذشته ابتلای 10 نفر از کارمندان اداره برق گنبدکاووس به کرونا خبرساز شده بود و حالا هم نتیجه آزمایش 8 نفر از کارکنان اداره امور مالیاتی این شهرستان، مثبت شده است.

مردم باید از مراجعه غیرضروری به ادارات، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و غیره خودداری کنند و حتما برای حفظ سلامت خود و دیگران ماسک بزنند.

از سوی دیگر کارمندان ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و غیره نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

ستاد استانی مقابله با کرونا نیز در روزهای گذشته مصوب کرد که فرمانداران این اختیار را دارند که درباره فعالیت ادارات با دو یا یک سوم کارکنان تصمیم‌گیری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار