مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان با اشاره به فعالیت گروه‌های بسیجی و جهادی در مقابله با بیماری کرونا گفت: ۳۷ هزار جهادگر بسیجی استان در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ گروه برای شکست کرونا در حال فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی گلستان: ۶۲۰۰ گروه جهادی برای شکست کرونا مشارکت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ پاسدار حسن ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه نینوای استان مانند سایر اقشار و سازمان‌ها، در پی شیوع ویروس کرونا برای دفاع از سلامت شهروندان و شکست این بیماری وارد میدان شد.

وی گفت: بیش از 37 هزار نفر از جهادگران بسیجی استان در قالب 6 هزار و 200 گروه جهادی برای مقابله با بیماری کرونا ساماندهی شدند که فعالیت آنان همچنان ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده از سوی گروه‌های جهادی بیان داشت: ضدعفونی و گندزدایی بیش از 100 هزار باب از معابر و اماکن عمومی و مذهبی، مساجد، مدارس و غیره از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در سطح شهرها و روستاهاست.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان برای تهیه و تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک و گان هم اقدام کرده است، گفت: از زمان شیوع این بیماری در استان 506 کارگاه تولید ماسک فعال شد و تاکنون نیز بیش از 650 هزار ماسک و گان در این واحدها تولید شده است.

ملک‌حسینی با اشاره به تهیه بسته‌های بهداشتی و توزیع آن بین نیازمندان افزود: در این مدت بیش از 200 هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و 500 هزار عدد بروشور آموزشی در سطح استان توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار