مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حجاب دستاویزی برای دشمنان است و کسانی که با ارزش‌های انقلاب مخالف هستند برای زدودن آن برنامه ریزی می کنند.

دشمن برای زدودن حجاب برنامه ریزی کرده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هفته حجاب به مناسبت ۲۱ تیرماه که حادثه تلخ مسجد گوهرشاد به دست دژخیمان رضا شاه پهلوی صورت گرفت، نامگذاری شد.

وی توضیح داد که در این حادثه مردم به عنوان مدافع حرم قتل عام شدند و تلخی آن در کام ملت باقی ماند و این روز را به نام حجاب و عفاف نامگذاری کردند تا هم یاد دلیرمردی این افراد را گرامی دارند و هم به عنوان یک کار ارزشی بر حجاب پافشاری کنند.

ولی نژاد افزود: حجاب حق بانوان است که باید از آن بهره مند شوند و نباید دیگران ان ها را از این حق محروم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر دشمن و یا معاندانِ ارزش‌ها به دنبال برهنگی، بی حجابی، حیازدایی و حرمت‌شکنی زن هستند، به زن به عنوان زن خانه و جامعه خدمت نمی کنند بلکه با رنگ و لعاب طرفداری از حقوق زن به وی خیانت کرده اند.

وی ادامه داد: این که زن مورد سوء استفاده قرار بگیرد و شخصیت، ارزش، شأن، مقام، حیثیت، اصالت زندگی و خانوادگی وی معامله شود خیانت به زن با رنگ و لعاب حمایت از حقوق زن است و دشمنان در این دنیای پر فریب به دنبال سودجویی و منافع خودشان هستند.

ولی نژاد با بیان این که بانوان بدانند که حرمت، اصالت و ارزش قابل معامله نیست، تصریح کرد: زن نیاز به حریم دارد و بر مرد هم واجب است که از حرمت، حیثیت و شخصیت زن دفاع کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: زن هم باید این حریم را حفظ کند تا مورد سوء استفاده و نگاه های هوسباز دیگران قرار نگیرد؛ مانند گوهری در صدف که حفاظت و حفظ از آن واجب است.

وی با تأکید بر این که زن ثروت جامعه و خانواده است که باید از آن حمایت شود، متذکر شد: حجاب دستاویزی برای دشمنان است و کسانی که با ارزش‌های انقلاب مخالف هستند برای زدودن آن برنامه ریزی می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هر چیزی که در جامعه ایران اسلامی به عنوان ارزش قلمداد می‌شود دشمن به دنبال آسیب رساندن به آن است بنابراین زنان باید دشمن را ناکام بگذارند و حجاب و عفاف خود را رعایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار