مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حجاب سرمایه جامعه اسلامی است

حجاب سرمایه جامعه اسلامی است

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ظهر چهارشنبه در همایش «دل، دیده و جان» که به مناسبت روز عفاف و حجاب در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هر چیزی که دارای ارزش و باشد برایش اهمیت زیادی قائل می‌شویم و برای نگه داری اش به بهترین نحو تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اینکه به حجاب بانوان بیشتر از حجاب آقایان اهمیت داده می‌شود به این دلیل است که قداست این دو با یکدیگر متفاوت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما شاهد مرزبانی هزاران نفر از مرزهای کشورمان هستیم چراکه همواره صیانت از امنیت کشورمان برایمان مهم بوده ازاین‌رو برای صیانت از ارزش بانوان کشورمان باید از حجاب آن‌ها حمایت کنیم.

حجاب حق طبیعی زن است

حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به صحبت شهید مطهری مبنی بر اینکه حجاب برای زنان محدودیت نیست، بلکه مصونیت است، تصریح کرد: زن سرمایه و ثروت خانواده و جامعه محسوب می‌شود و اگر خانواده را از وجود زن خالی کنیم دیگر جلوه‌ای ندارد.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که حق فرزند داشتن و حق زندگی برای زنان لحاظ شده، حجاب هم حق زن است و در کشورهای غربی این حق از زنان گرفته می‌شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دنیای غرب با آزادی که در جامعه خود رواج داده است بی‌حجابی را برای زنان عادی جلوه داده است و آن‌ها را از حقشان محروم کرده است.


انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار