مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: مجموعه درمانی چند منظوره و کاملا استاندارد بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و سی تی اسکن و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس به صورت همزمان افتتاح شد.

افتتاح همزمان ۳ طرح درمانی در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه با این افتتاح ۲۵ تخت مجهز و استاندارد به بیمارستان حکیم جرجانی اضافه شده است گفت: این مجموعه در ۴ محور ساختار، تجهیز وسایل پزشکی، تامین نیروی انسانی کارآمد و اصلاح فرآیند درمان، به صورت کاملا استاندارد و به روز طراحی شده است.

احمد نصرتی افزود: امروز همزمان با این افتتاح بخش‌های سی تی اسکن و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس نیز به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته دولت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان و یک کیلینیک مجهز نیز در آزاد شهر با اعتبار ۱۸میلیارد تومان افتتاح شود.

کوهستانی عضو شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور نیز در این مراسم از هماهنگی‌های لازم برای آخرین همسان سازی حقوق باز نشستگان کشوری خبر داد و گفت: انشاالله در مرداد ماه امسال این همسان سازی اعمال و پرداخت خواهد شد.
 
منبع: صدا وسیما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار