صبح امروز مجموعه درمانی چند منظوره و کاملا استاندارد بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و سی تی اسکن و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیای گنبد کاووس به صورت همزمان افتتاح شد.

افتتاح همزمان چند پروژه‌ درمانی در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه با این افتتاح ۲۵تخت مجهز و استاندارد به بیمارستان حکیم جرجانی اضافه شده است گفت: این مجموعه در ۴محور ساختار، تجهیز وسایل پزشکی، تامین نیروی انسانی کارآمد و اصلاح فرآیند درمان، به صورت کاملا استاندارد و به روز طراحی شده است.

احمد نصرتی افزود: همزمان با این افتتاح بخش‌های سی تی اسکن و ماموگرافی بیمارستان خاتم الانبیای گنبد کاووس نیز به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته دولت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان و یک کیلینیک مجهز نیز در آزاد شهر با اعتبار ۱۸میلیارد تومان افتتاح شود.

کوهستانی عضو شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور نیز در این مراسم از هماهنگی‌های لازم برای آخرین همسان سازی حقوق باز نشستگان کشوری خبر داد و گفت: انشاالله در مرداد ماه امسال این همسان سازی اعمال و پرداخت خواهد شد.

لینک مشاهده فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار