مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از توزیع ۱۰ هزار بسته پروتنینی بین صاحبان مشاغل آسیب دیده گلستان در رزمایش مرحله دوم احسان خبر داد.

توزیع ۱۰ هزار بسته پروتنینی بین صاحبان مشاغل آسیب دیده گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام شده در بنیاد احسان و با لحاظ دغدغه معیشت آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا در بعضی از مشاغل، ۱۰ هزار بسته پروتئینی با بهره گیری از ظرفیت‌های خود صنوف در تمامی شهر‌های استان گلستان در حال توزیع است.


او گفت: با فرمایشات و تاکیداتی که مقام معظم رهبری نسبت به همدلی و کمک مومنان داشتند در مرحله دوم رزمایش ۶۵ هزار بسته پروتئینی در استان گلستان برنامه ریزی شد که به خانوار‌های نیازمند و آبرومند در مناطق حاشیه نشین شهر و با رعایت کرامت خانواده‌ها توزیع می‌شود.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: این ستاد در مرحله اول رزمایش احسان توانست با همکاری ۱۳۵ گروه جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها، ۱۷ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کند.


سلمان زاده گفت: در دو رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان مبلغ هفت میلیارد و ششصد هزار تومان هزینه شده است.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار