مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و اجرای رزمایش احسان، ۱۷ هزار سبد معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گلستان توزیع می‌شود.

۱۷ هزار سبد معیشتی در مناطق کم برخوردار گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خدمتی دیگر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان در راه است، اظهار کرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و تاکید بر مشارکت در کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه اسلامی رزمایش احسان در سراسر کشور و از جمله در استان گلستان اجرا می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در گلستان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان و با مشارکت گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک در آستانه ماه  مبارک رمضان انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در این رزمایش بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع می‌شود، ادامه داد: این یک واقعیت است که بیماری منحوس کرونا به جهت محدودیت‌های به وجود آمده متاسفانه در معیشت خیلی از خانواده‌ها در استان تاثیر گذاشته و نیاز است به ویژه در ماه مبارک رمضان اقشار کم درآمد توسط خیرین و گروه‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: برابر سیاست ابلاغی این ستاد ۱۷ هزار بسته معیشتی که قیمت هر سبد ۲۰۰ هزار تومان است بین نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستان‌های ۱۴ گانه استان توزیع می‌شود. 

سلمان زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر تکلیف اسلامی، اجتماعی، اخلاقی  و ... چه زیباست صحنه‌های همدلی و ایثار همه مردم در کنار هم و مشارکت تمامی گروه‌ها،  دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی که دست به دست حماسه ای دیگری را رقم زدند و فرصت را برای تشکر از تمامی مردم و خیرین مهربان و مومن غنیمت می‌شمارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار