محمدی گفت: در آستانه پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و برنامه های ما به این مناسبت در فضای مجازی پیگیری می شود.

تشریح اقدامات برای اشاعه فرهگ اقامه نماز در ایام کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» ظهر امروز (چهارشنبه 25 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در آستانه پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و برنامه های ما به این مناسبت در فضای مجازی دنبال می شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان با اشاره به فعالیت های این ستاد در ایام ویروس کرونا، ادامه داد: در طول چند ماه های گذشته ستاد اقامه نماز برنامه های متنوعی را اجرا کرده است که می توانیم به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز اشاره کرد.


محمدی با بیان اینکه هر خانه یک مسجد از دیگر برنامه های ما در استان گلستان است، بیان کرد: برگزاری مسابقه در صدا و سیما و تهیه و ارائه سخنان مقام معظم رهبری و حجت الاسلام قرائتی در ایام محرم از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

 

وی افزود: از طریق شبکه شاد و برای دانش آموزان برنامه های متنوعی با هماهنگی آموزش و پرورش برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز در نظر گرفته شده است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان بیان کرد: تصحیح، قرائت و زیباخوانی نماز نرم افزاری تهیه شده است که هر فرد می تواند نماز را بشنود و از سطح قرائت نماز خود آگاه شود.

 

محمدی یادآور شد: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان بحث فن بیان و قصه گویی نماز را در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار