کاندیدای اصولگرایان غرب گلستان در مجلس:

کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی چندین ساله غرب گلستان باید روشن شود.

یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی غرب گلستان باید روشن شود / بی‎توجهی به مردم خیانت است

به گزارش گلستان24،  حاج رحمت جلالی یکشنبه شب در جمع مردم روستای یساقی شهرستان کردکوی اظهار کرد: نداشتن یک نماینده از شهرستان کردکوی باعث شد که این شهرستان فاقد شناسنامه هویتی باشد، گفت: بعد از سی و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مشکل سند مالکیت املاک و اراضی شهر کردکوی حل نشده است.

وی تصریح کرد: نداشتن نماینده مجلس شورای اسلامی از این شهرستان موجب شده است که خیلی از مشکلات لاینحل و از فرصت‎ها به درستی استفاده نشود.

جلالی با بیان اینکه با داشتن یک نماینده از این شهرستان روند توسعه در غرب استان گلستان را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: نماینده‎ای که تمام عمرش را در بین این مردم زندگی کرده و با ریز و درشت مشکلات مردم منطقه آشنا است مطمئنا تمام تلاش خود را صرف توسعه و آبادانی منطقه خواهد کرد.

مشکل عمده غرب گلستان نداشتن سند جامع توسعه است / دیگر نوبت به این مردم است که به آنها توجه شود

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید یکبار برای همیشه تکلیف عقب‎ماندگی چندین ساله غرب استان روشن شود، تاکید کرد: مشکل عمده غرب استان گلستان این است که سند جامع توسعه آن مشخص نیست و امورات مدیران دچار روزمرگی شده است.

وی ادامه داد: قابل قبول نیست که شهرستان‎های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان که سرشار از امکانات خدادادی از دریا و جنگل گرفته تا منابع زیرزمینی و اراضی کشاورزی مستعد اینگونه سطح درآمد اقتصادی مردم آن در پایین‎ترین حد باشد.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه دارای جوانان مستعد، نخبه و با استعدادهای فراوان در زمینه ورزشی، علمی و فرهنگی است که باید به بهترین شکل از آنان بهره‎گیری شود.

وی با بیان اینکه منابع انسانی غرب گلستان که سرآمد استان هستند، ‌افزود: در این چندین ساله این منابع به درستی استفاده نشده است و همیشه در کوران مسائل سیاسی فرصت رشد و ظهور از آن گرفته شده است که باید از این ظرفیت‎های بدور از همه نگاه‎ها و گرایش‎ها به بهترین روش استفاده شود.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمده‎ام که از همه ظرفیت‎ها و منابع به درستی استفاده و مدیریت کنیم، گفت: شرایط و زمانه به گونه‎ای است که دیگر نباید به خودمان نگاه کنیم بلکه دیگر نوبت به این مردم وفادار است که سال‎ها به فراموشی سپرده شده‎اند.

جلالی افزود: مردم نیاز به خدمت صادقانه دارند چرا که در این چند ساله هر وقت از آنان کمکی خواسته شده که از نظام حمایت کنند با جان و دل در تمام عرصه‎ها حضور فعال داشته‎اند.

وی اضافه کرد: این مردم در همه حال نظام مقدس جمهوری اسلامی را متعلق به خود دانستند و برای سربلندی و پایداری آن با خون خود به آن قوام بخشیدند.

باید بهترین و کامل‎ترین خدمات را به این مردم هدیه داد / بی‎توجهی به این مردم خیانت است

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کدام خانواده‎ و محله شهرستان‎ها غرب استان می‎توان دید که به خاطر سربلندی نظام جانبازی، جبهه رفته‎ای،‌ شهیدی نداده باشند، آیا به نظر شما بی‎توجهی به این مردم خیانت نیست؟

جلالی با اشاره اینکه استحکام نظام به خاطر رشادت‎ها و از خودگذشتگی مردم به قدری بالا است که هیچ دشمنی نمی‎تواند پایه‎های آن را بلرزاند، خاطرنشان کرد: افراد زیادی برای استحکام این نظام و انقلاب از جانشان گذشتند ما امروز باید به عنوان میراث‎داران این نظام بهترین و کامل‎ترین خدمات را به این مردم هدیه دهیم.

وی با بیان شرایط خاص این دوره از انتخابات گفت: خوشبختانه فضایی در این دوره از انتخابات در غرب استان گلستان ایجاد شده است که بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح‎طلب نیز برای وحدت و همگرایی از اینجانب حمایت کردند که نشان‌دهنده تیزبینی و آینده‎نگری به خاطر منافع مردم است.

کاندیدای حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از یک جایی این اختلافات گروهی و حزبی به خاطر مردم کنار گذاشته شود که خوشبختانه بسیاری از این چهره‎ها‎ی انقلابی که سابقه مبارزاتی و ارزشی دارند دست یاری ما را به گرمی فشردند و آماده همکاری برای پیشرفت منطقه شده‎اند.

جلالی تصریح کرد: این وحدت و همدلی بارقه‎ای از امید را در بین مردم ایجاد کرده است چرا که مردم از هر چی فعالیت حزبی و گروهی خسته شدند و دوست دارند کسانی عهده‎دار این مسئولیت باشند که فکر و همت‌شان حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار