انتخابات هیات مدیره خانه صنعت و معدن با حضور مسئولین سابق خانه صنعت، معدن و تجارت، تولید کنندگان، مدیران صنایع توزیعی و مسئولین اقتصادی استان گلستان در محل ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید.

اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان مشخص شدند + اسامی

به گزارش گلستان24، پس از اعلام و اطلاع رسانی خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص برگزاری انتخابات هیات مدیره این نهاد اقتصادی در استان، انتخابات هیات مدیره خانه صنعت ومعدن، در محل سالن جلسات ساختمان شهید دوانلو سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از جمله مدارک مورد نیاز جهت حضور در انتخابات، دارا بودن پروانه بهره برداری و همچنین، پرداخت حق عضویت در خانه صنعت و معدن استان بود که این اصل مورد رعایت تولید کنندگان و متقاضیان قرار گرفت که باعث گردید میزان کاندید های مورد نظر در انتخابات به 19 نفر برسد.

به گزارش خبرنگار ما، پس از برگزاری مراسم تشریفات و سخنرانی، مراسم انتخابات در محل ذکر شده برگزار گردید که در پایان، آقایان "بهرامی"، "مهرزادی"، "دهباشی"، "شمالی"، "چوپانی"، "ساداتی" ، "بابایی" ، "قبادی" ، "موسوی" ، "بنی عقیل" ، "عجم کامیاب"، "افتخار الدین" و دیگر منتخبین حائر به انتخاب در این دوره از انتخابات هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان گردیدند.

گفتنی است، در مجمع عمومی اعضا هیأت مدیره به ۱۵ نفر و هیأت رییسه به ۵ نفر افزایش یافت.

لازم به ذکر است، انتخابات داخلی جهت انتخاب مدیر، معاون و دیگر مسئولیت ها، طی روز های آینده برگزار خواهد شد

منبع:کاسب امین 

ارسال نظر

آخرین اخبار