مدیر کل امور مالیاتی گلستان تصریح کرد: مالیات یکی ازمطمئن ترین منابع درآمدی کشوراست و هرشهروندی لازم است به نسبت برخورداری خود از امکانات عمومی جامعه در هزینه های اجتماعی نیز مشارکت داشته باشد.

مالیات، مشارکت مردم درپرداخت هزینه های اجتماعی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رسانه مالیاتی ایران، هزارجریبی، مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان، با حضور در مرکز سامد استانداری (سامانه ارتباط مردم و دولت)، فرهنگ‌سازی مالیاتی را گامی جهت تغییر و بهبود نگرش درزمینه‌ مشارکت شهروندان نسبت به پرداخت مالیات و کاهش فرار مالیاتی دانست.
هزار جریبی با بیان این که سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) آماده گرفتن گزارشات مردم در خصوص فرار مالیاتی است،از طریق خط تلفن 111 به سوالات و درخواست های مودیان مالیاتی و مردم پاسخ داد.
وی هم چنین، تمهیدات و تسهیلات مالیاتی اتخاذ شده به دنبال شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به پرونده ها، تقسیط مالیات و معافیت و بخشودگی جرایم مالیاتی، تکالیف مودیان، نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی، اطلاع از چگونگی بخشودگی مالیات و غیره را از اهم موضوعات مطرح شده عنوان کرد.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان درخاتمه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ارتقای پاسخگویی و تکریم مودیان مالیاتی و با عنایت به مفاد نظامنامه ارتباط مردمی در بستر سامانه سامد، مصوب شورای عالی اداری کشور صورت پذیرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار