معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان خبر داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان از حذف تصویر شناسنامه و کارت ملی در خدمات اداری ادارات گلستان از ابتدای سال 1397 خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمود ربیعی صبح امروز در مراسم آغاز طرح احراز هویت آنلاین و حذف تصویر شناسنامه و کارت ملی در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: در شرایط گذار در جامعه و تغییر نسل و تفکر جدید بین افراد و شهروندانی که نسل جوان و نوجوان محسوب می‌شوند نیازمند این است که کل جامعه نیز به سمت بروزرسانی پیش برود.

وی ادامه داد: ما محکوم به حرکت به سمت رشد و شکوفایی هستیم تا شرایط زندگی را با شرایط مورد نیاز انسان در جامع جهانی هماهنگ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان خطاب به مدیران حاضر در جلسه اظهار کرد: نگاهی به چند سال پیش بیاندازیم و تصور کنیم اگر خود را با تغییرات جهانی هماهنگ نمی‌کردیم، می‌توانستیم در جامعه جهانی پیشرفت کنیم و به تغییرات خوب دست یابیم.

ربیعی گفت: مبنای بسیاری از تغییرات امروز، حرکت به سمت شرایطی است که بتوانیم پاسخگویی مطلوب و سریع را به مردم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده و این نقشه است که مسیر حرکت ما و نحوه چینش نیروها را مشخص می‌کند و این نقشه راه بعد از تصویب در شورای عالی اداری در سال 1392، در ابتدای سال 1393 به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان تصریح کرد: طی یک سال گذشته بحث‌هایی به عنوان «داشبرد مدیریتی» در سیستم اداری مطرح شد که این موضوع برای یک مدیریت هدفمند در حال تکمیل و اجرا است.

ربیعی گفت: موضوع طرح نظارتی دادور نیز در روزهای گذشته ابلاغ شد که در این طرح ارباب رجوع می‌تواند نارضایتی خود از سیستم اداری را ثبت کرده و برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق این سیستم اقدام کند.

وی بیان کرد: امروز طرحی جدید ابلاغ شده که طرح احراز هویت آنلاین و حذف تصویر شناسنامه و کارت ملی است که در سه استان به صورت آزمایشی اجرا شد و امروز به صورت رسمی به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان تصریح کرد: این طرح اصالت بخشی به هویت افراد، افزایش سرعت و دقت در کار، جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ و ملزومات لوازم‌التحریر و کمک به کاهش آلایندگی و حفظ بیشتر مباحث زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

ربیعی گفت: در برنامه اصلاح نظام اداری هشت برنامه کلی داریم که در زیر مجموعه هر برنامه هدف‌گذاری‌هایی انجام شده و در بخش دوم اصلاح نظام اداری موضوع دولت الکترونیکی تاکید شده است و این اقدام در راستای همین مبحث است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار