فراخوان مسابقه مجازی داستان کوتاه شعرنو با عنوان «تحریرخیال» از عید قربان تا غدیر با شعار«امید و همدلی تا شکست کرونا» اعلام می شود.

فراخوان مسابقه مجازی شعر و داستان کوتاه « تحریر خیال» منتشر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، مسابقه « تحریرخیال» دررده سنی بزرگسال و دو رشته شعرنو و داستان کوتاه با موضوع ستایش ایثارگری پرستاران و پزشکان ، حماسه غدیر و ولایت امام علی (ع) ، عیدقربان و سربلندی حضرت ابراهیم در آزمون الهی به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر برگزارمی شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 16 مرداد مهلت دارند یک اثر داستان کوتاه حداکثر بین 500 تا 2000 کلمه و شعر در قالب شعر نو وکلاسیک حداکثر تا 3 اثر هرکدام به صورت مجزا در فایلWord   با فونتB Nazanin  و فرمتpdf به نشانی الکترونیکی kh.f.salam@gmail.com  یا به شماره و اتساپ 09031277932 ارسال نمایند.

صغری دلداده بارانی (نویسنده و فعال عرصه ادبی) دبیر هنری این مسابقه است و داوری بخش داستان در آن با خانم ها منیژه آرمین و خانم عارفه روئین و آقای علی الله سلیمی است و در بخش شعر نیز آقایان عمران حیدری آریا، کمال پیری آذر، اسماعیل دادرس به داوری آثار می پردازند.

. گفتنی در این مسابقه در هر بخش 3 منتخب و در مجموع 6 نفر توسط هیئت داوران برگزیده می شوند

دبیرخانه این مسابقه خانه فرهنگ سلام به نشانی نارمک خ جانبازان، دردشت نبش کوچه اکبری از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 است و شماره 77901729 برای آگاهی بیشتر از برنامه اعلام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار