رییس خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از آنجایی که براساس ستاد استانی مقابله با کرونا، بازارهای هفتگی در استان تعطیل شده، ما مجاز به بازگشایی باز روز نیستیم و بر این اساس نمی‌توانیم فعالیت دستفروشان غیرمجاز را ساماندهی کنیم.

دستفروشان غیرمجاز گرگان ساماندهی می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: انجام و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، راهکار مناسبی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است که همه افراد جامعه در هر شغل و جایگاهی موظف به انجام آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که براساس ستاد استانی مقابله با کرونا، بازارهای هفتگی در استان تعطیل شده، ما مجاز به بازگشایی باز روز نیستیم و بر این اساس نمی‌توانیم فعالیت دست فروشان غیرمجاز را ساماندهی کنیم.

رئیس خدمات شهری شهرداری گرگان یادآور شد: برای آنکه مردم بتوانند در پیاده‌رو راحت‌تر تردد کنند، بهترین شیوه، جمع‌آوری دست فروشان است، اما به همکاران سد معبر ابلاغ شده نحوه برخورد با دست فروشان طوری باشد که ضرری متوجه آنان نشود.

صفری یادآور شد: مساله تهدید مردم در نتیجه فعالیت دست فروشان را قبول داریم و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی برای فعالیت این گروه از جامعه را بررسی و راهکار مناسب و قانونی ارائه خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار