با تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای گلستان، با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در استان، محدودیت‌های کرونایی که از دو هفته قبل اعمال شده، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی گلستان یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، استاندار گلستان در این جلسه که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تصمیم اعضای ستاد، تمامی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی بازارهای هفتگی، تعطیلی تفرجگاه‌ها، بیرون‌بر شدن غذا در رستوران‌ها، الزام استفاده از ماسک در ادارات و تجمعات و ... به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

هادی حق‌شناس بیان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودروها اضافه شد و این مراکز از این پس می‌توانند بدون محدودیت زمانی فعالیت کنند.

استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن عید قربان، گفت: با توجه به وضعیت فعلی در استان، نماز عید قربان امسال در هیچ نقطه‌ای از گلستان برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به بازگشایی میدان دام گنبدکاووس از هفته گذشته، تصریح کرد: بازار دام پنج پیکر بندرترکمن نیز از این هفته بازگشایی می‌شود.

حق‌شناس گفت: هر واحدی که تمایل به تولید ماسک دارد می‌تواند بدون نیاز به مجوز اداره کل صمت یا اداره دیگر، اقدام به این کار کند. اداره صمت بر کیفیت ماسک نظارت خواهد کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کارمندان دولت که از ماسک استفاده نمی‌کنند، رئیس اداره برای آنها پرونده تخلفات اداری تشکیل می‌دهد.

وی اظهار کرد: باشگاه‌های خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد در شهر گرگان می‌توانند با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر باز شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار