نجف زاده گفت: طبق حکم شعب تعزیرات حکومتی به مدت دو هفته واحدهای صنفی، اقامتی و گردشگری که پروتکل های بهداشتی و کرونا را رعایت نکنند تعطیل می شوند.

​تعطیلی دو هفته ای واحدهای صنفی که پروتکل های کرونا را جدی نمی گیرند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» شامگاه امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی بر تخلفات عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف در صلاحیت تعزیرات حکومتی است.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده اگر اصناف، واحدهای تولیدی و مراکز گردشگری و توریستی پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند دچار تخلف شدند و برابر ماده 39 قانون تعزیرات حکومتی و ماده 17 قانون صنفی و سایر قوانین در خصوص مقررات جزایی جریمه خواهند شد.

 

نجف زاده تاکید کرد: طبق هماهنگی با ستاد کرونا در استان هر واحد صنفی، مراکز اقامتی و گردشگری و تالارها چنانچه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله نخست طبق حکم شعب تعزیرات حکومتی  به مدت دو هفته تعطیل و در صورت تکرار تکلف این جریمه تشدید می شود.

 

وی افزود: اکیپ های مشترک به منظور نظارت بر اصناف و اماکن اقامتی و گردشگری فعال شده است و در این اکیپ ها از ظرفیت کارشناسان مرکز بهداشت، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، کارشناسان گردشگری و  نمایندگان اتاق اصناف استفاده کردیم.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: در مرکز استان به جهت آنکه وضعیت حادی که نیاز به تعطیلی واحد صنفی یا اقامتی و گردشگری باشد اتفاق نیفتاده است و با توجه به وضعیت حاکم گزارشاتی به دست ما برسد قطعا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

نجف زاده ابراز داشت: شهروندان می توانند از طریق شماره 135 تعزیرات حکومتی و تلفن 124 سازمان صمت تخلفات را گزارش دهند و همچنین با حضور در تعزیرات حکومتی نیز می توانند به صورت حضوری فرم های تخلف را پر کنند و بلافصله این جرائم مورد رسیدگی شعب سیار قرار می گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار