رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان:

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: پرونده اتهام گرانفروشی یک شرکت دولتی در استان به ارزش 61 میلیون ریالی توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پرونده گرانفروشی یک شرکت دولتی در گلستان به تعزیرات ارسال شد

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری" مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص گفت: با ارائه شکایت کتبی یکی از شهروندان علیه یک شرکت دولتی مبنی بر گرانفروشی و دریافت مبالغ مازاد بر نرخ مصوب، بررسی موارد مطروحه و بازرسی های اولیه از این دستگاه صورت پذیرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه و اخذ توضیح از مدیران این شرکت از آنجایی که توضیحات ارائه شده برابر قانون نبود و شاکیان پرونده بر احقاق حقوق خود اصرار داشته اند مراتب جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

"اصغری" تصریح کرد: ارزش ریالی  پرونده اتهامی این شرکت بالغ بر 61 میلیون و 355 هزار ریال بوده که تحت عنوان گرانفروشی در ارائه خدمات تنظیم و در حال رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی استان میباشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: انتظار است در شرابط فعلی مدیران شرکت های خدمات رسان به مردم در حوزه انرژی با التزام بیشتر به موازین قانونی و ممانعت از تفسیر به نفع قانون به نوعی که حقوق اجتماعی و شهروندی مردم تضیع میشود نسبت به نظارت بیشتر بر رفتارهای سازمانی برنامه های اصلاحی را در دستور کار داشته تا از بروز چنین شکایات و مداخله دستگاه های نظارتی جلو گیر بعمل آید.

وی همچنین در ادامه از تمامی شهروندان خواست تا با دقت بیشتر در قبوض هزینه انواع انرژی ازجمله آب و برق و گاز و تلفن در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی شکایات خود به همراه مستندات قانونی را به ستاد های خبری این سازمان و ادارات تابعه و سایر مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به بازرسان این سازمان  اطلاع دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار