مقسم از راه اندازی استودیو مجازی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.

استودیو مجازی «سبک زندگی اسلامی» راه اندازی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «یاسر مقسم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه ریزی شده تا برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه های مجازی اجرا شود.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: نخستین اقدام مرکز در حوزه فعالیت در فضای مجازی راه اندازی استودیو مجازی لحظه های وصال بود که در ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال خوب مواجه شد.

 

وی اظهارداشت: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه اندازی استودیو مجازی با محتوای گفتمان و گفتگو با حضور شخصیت های استانی با موضوع سبک زندگی اسلامی است.

 

مقسم گفت: برای اجرای این برنامه یک تیم متخصص در حال تلاش و برنامه ریزی هستند تا برنامه خوبی در فضای مجازی اجرا شود.

 

وی افزود: این برنامه بعد از عید قربان تا پایان مرداد در روزهای زوج بازنشر خواهد شد.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی این برنامه، ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه آشنا کردن جوانان با آموزه های دینی در سبک زندگی اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی می شود تا با دعوت از شخصیت ها و اساتید توانمند مباحث روز و تخصصی به خانواده ها ارائه شود.

 

مقسم گفت: امروز دشمن و فرهنگ غربی در زندگی ما نفوذ کرده است و وظیفه رسانه ها این است که در مقابله با هجمه های فرهنگی، فرهنگ اسلامی ایرانی را تبلیغ و ترویج کنند.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تاکید کرد: هر چقدر در این زمینه گفتمان و گفتگو داشته باشیم، تاثیرگذاری آن در خانواده ها و زندگی همه بیشتر خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار